Analýza kľúčových slov

Prečo analýza kľúčových slov?

Aké kľúčové slová vyhľadávajú v organickom vyhľadávaní vaši potenciálni zákazníci? Na aké slová je potrebné optimalizovať webové stánky a aké je potrebné pridať do AdWords kampaní? Vďaka analýze kľúčových slov zistíte viac, než si myslíte. Analýza kľúčových slov je pevný základ pre marketing vášho webového sídla. Priblížite sa tak k svojim zákazníkom a zvýšite výkon svojho podnikania.

Čo je analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov je podrobne rozpracovaný dokument, ktorý obsahuje vyhľadávané slová a frázy, ktoré vyhľadávajú vaši potenciálni zákazníci a súvisia s vašim webovým sídlom. Ku kľúčovýcm slovám sa pridáva priemerná mesačná vyhľadávanosť vďaka čomu vieme určiť dôležitejšie a menej dôležité slová.

Ako postupujeme

V prvom rade zanalyzujeme webové sídlo a rozdelíme ho do jednotlivých kategórií. Pre tieto kategórie vytvoríme zoznam vhodných kľúčových slov aj s priemernou mesačnou vyhľadávanosťou.

Výsledný dokument vám bude zaslaný a bude výborne slúžiť pre optimalizáciu vašich stránok a prípravu marketingových kampaní, ako aj na pochopenie správania zákazníkov.

Máte záujem o viac informácií? Napíšte nám!

Čo o nás povedali