Blog

23sep, 2019

5 septembrových noviniek z digitálneho sveta

September nám priniesol niekoľko zaujímavých digitálnych noviniek. Poďme sa spoločne pozrieť čo si internet, tento krát pre nás pripravil. 1. Roztrhlo sa vrece so zoznamkami? Facebook mnoho ľudí doteraz využívalo ako zoznamovaciu platformu. Avšak Facebook cíti potrebu konkurovať iným zoznamovacím stránkam a tak prináša vlastný spôsob, ako využiť tento priestor. Táto funkcia je už známa dlhšie, […]

31júl, 2019

Ako prepojiť Google ads a Google Analytics účet

Dnes sa pozrieme na to, ako nastaviť prepojenie medzi účtami Google Ads a Google Analytics.  Pokiaľ ešte nemáte vytvorený účet Google Analytics, tak si ho môžete vytvoriť tu. Ak už máme vytvorený účet, prejdite znovu do základného rozhrania účtu “Google Ads” a kliknutím na francúzsky kľúč. Tam sa Vám zobrazí menu, ktoré môžete vidieť na […]

31júl, 2019

Ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads

V tomto článku sa pozrieme na to, ako nastaviť meranie konverzií v Google Ads. Na začiatok si musíme kliknúť na tlačidlo francúzskeho kľúču v pravom hornom rohu, ako pri každom úkone. Následne zvolíme sekciu “meranie” a položku “konverzie”. V ďalšom bode iba jednoducho klikneme na tlačidlo “+Konverzie”.    Teraz budete mať na výber zo 4 […]

26júl, 2019

Nastavujeme produktové kampane vo vyhľadávaní

Po dlhšej dobe sa opäť ozývam s veľmi zaujímavým blogom. Dnes bude reč o produktových kampaniach. Čo sú to produktové kampane? Ako ich vytvoriť? Základné otázky, ktoré chce hneď každý vedieť. Ku všetkému sa postupne dostaneme. Dozviete sa napríklad aj to, čo všetko je potrebné urobiť ešte predtým ako vôbec začnete produktové kampane vytvárať. Poďme […]

24júl, 2019

Nové zmeny vo formátoch Facebook ads pre mobily. Platné už od Augusta!

A je to tu! Ďalší update. Tentokrát pre mobilné reklamy na Facebook-u. Už od 19. augusta budú platiť zmeny pre formát 2:3, ktorý sa zmení na 4:5. Taktiež túto novinku dopĺňa skutočnosť, že budú viditeľné iba prvé 3 riadky v popise. Kam až toto skracovanie povedie? Nechajme sa prekvapiť. Celú novinku si môžete prezrieť tu.  […]

11júl, 2019

Desatoro, ktoré by mal spĺňať každý dobrý PR článok

1.pozor na gramatyku Absolútnym základom kvalitného reklamného textu je správna gramatika. Nevšimli ste si v prvom bode chybu? Zopakujte si teda pravopis pekne od základov. V kontrole správnosti vie mnohokrát pomôcť aj internet, no určite vhodným riešením je nechať si článok skontrolovať profesionálom, ktorý sa zároveň zameria aj na štylistiku samotného textu. 2. prvoplánové chvastanie […]

14mar, 2019

Ako vytvoriť produktový katalóg v Business Manageri?

V minulom článku ste sa dozvedeli, ako si môžete sami vytvoriť Facebook pixel. Dnes vám vysvetlíme, ako si vytvoriť svoj vlastný produktový katalóg.   Čo je produktový katalóg a na čo slúži? Súčasťou Business Managera je produktový katalóg. Je to vlastne zoznam produktov, ktoré sa importujú priamo z vášho e-shopu, pričom spôsoby importu uvádzame nižšie. […]

19feb, 2019

Ako na FB pixel?

Ak chcete svoje podnikanie zefektívniť, mali by ste sa zaoberať Facebook pixelom. Na to však potrebujete webovú stránku, facebookovú stránku, ale aj Business Manager. Predpokladáme, že všetky tri platformy už dávno používate, a preto sa budeme venovať Facebook pixelu. Čo je Facebook Pixel a na čo slúži? Facebook Pixel je kód. Nasadzuje sa do hlavičky […]

13dec, 2018

Ako vás vaši zákazníci uvidia v mapách Google?

Tento článok vám priblíži, ako si vytvoriť reklamu v Google mapách. Na to, aby ste takúto reklamu vytvorili vám však nestačí Google Ads. Budete potrebovať pomocníka – Moja firma na Googli. Je potrebné mať vytvorený účet pre konkrétnu firmu, ktorú chcete v Google mapách propagovať, a následne, aby bol účet prepojený s účtom Google Ads. […]

14mar, 2018

Čo nás čaká v online marketingu v roku 2018

To, čo vaši zákazníci chcú, ako vaši zákazníci rozmýšľajú a ako sa navzájom ovplyvňujú sa neustále mení, preto je dôležité sledovať aktuálne trendy v online svete. Každým rokom môžeme sledovať nárast a pokles platformy niektorých médií, prevratné zmeny v preferenciách zákazníkov, ktoré priam nútia k vývoju online marketingového prostredia. Všetko to je hybnou silou vývoja online marketingu. Prinášame Vám zopár […]