1.pozor na gramatyku Absolútnym základom kvalitného reklamného textu je správna gramatika. Nevšimli ste si v prvom bode chybu? Zopakujte si teda pravopis pekne od základov. V kontrole správnosti vie mnohokrát pomôcť aj internet, no určite vhodným riešením je nechať si článok skontrolovať profesionálom, ktorý sa zároveň zameria aj na štylistiku samotného textu. 2. prvoplánové chvastanie […]
V minulom článku ste sa dozvedeli, ako si môžete sami vytvoriť Facebook pixel. Dnes vám vysvetlíme, ako si vytvoriť svoj vlastný produktový katalóg. Čo je produktový katalóg a na čo slúži? Súčasťou Business Managera je produktový katalóg. Je to vlastne zoznam produktov, ktoré sa importujú priamo z vášho e-shopu, pričom spôsoby importu uvádzame nižšie. […]
Ak chcete svoje podnikanie zefektívniť, mali by ste sa zaoberať Facebook pixelom. Na to však potrebujete webovú stránku, facebookovú stránku, ale aj Business Manager. Predpokladáme, že všetky tri platformy už dávno používate, a preto sa budeme venovať Facebook pixelu. Čo je Facebook Pixel a na čo slúži? Facebook Pixel je kód. Nasadzuje sa do hlavičky […]
Tento článok vám priblíži, ako si vytvoriť reklamu v Google mapách. Na to, aby ste takúto reklamu vytvorili vám však nestačí Google Ads. Budete potrebovať pomocníka – Moja firma na Googli. Je potrebné mať vytvorený účet pre konkrétnu firmu, ktorú chcete v Google mapách propagovať, a následne, aby bol účet prepojený s účtom Google Ads. […]
To, čo vaši zákazníci chcú, ako vaši zákazníci rozmýšľajú a ako sa navzájom ovplyvňujú sa neustále mení, preto je dôležité sledovať aktuálne trendy v online svete. Každým rokom môžeme sledovať nárast a pokles platformy niektorých médií, prevratné zmeny v preferenciách zákazníkov, ktoré priam nútia k vývoju online marketingového prostredia. Všetko to je hybnou silou vývoja online marketingu. Prinášame Vám zopár […]
Vytvorenie facebookovej stránky je skvelý základ ako zaistiť vašej firme obojstrannú komunikáciu medzi vami a vašimi potencionálnymi zákazníkmi. Prostredníctvom facebookovej stránky sa ďalej šíria informácie o vás a na základe odporúčaní sa zvyšuje vaša dôveryhodnosť. Dnes je už len málo firiem, ktoré Facebook, ako dôležitý nástroj komunikácie, nevyužíva. Ako vytvoriť samotnú stránku, vám ukážeme v nasledujúcom návode. 1. Všetko […]
Hrať finálový zápas amerického futbalu je snom nejedného hráča. Tento rok sa v ňom stretli Philadelphia Eagles a New England Patriots. Svoju prvú trofej získali Philadelphia Eagles a tak sa z podceňovaných orlov stali nečakaní víťazi. Ale…ako to v Super Bowle býva zvykom, pozornosť divákov si získala najmä reklama počas prestávky a hudobné vystúpenia. Tento rok nechýbala Pink, ktorá zaspievala […]
AdWords Editor je skvelý nástroj, ktorý nám zjednodušuje prácu s účtom AdWords. Vďaka nemu môžeme vykonávať úpravy aj offline a taktiež množstvo úprav dokážeme uskutočniť oveľa efektívnejšie. V tomto článku sa dozvieme, ako môžeme preesúvať jednotlivé kampane, reklamné skupiny, rozšírenia a iné časti z jedného AdWords účtu do druhého. 1. stiahnite si AdWords Editor V […]
V predošlom článku sme sa dozvedeli, ako môžete spravovať viac AdWords účtov cez jeden email – Ako založiť MCC. V tomto článku sa budeme venovať základným nastaveniam po vytvorení nového účtu, na ktoré by nemal zabudnúť či už začiatočník alebo pokročilý. Novo vytvorený účet vyzerá podobne ako na obrázku nižšie. Prejdime teda na základné nastavenia […]
Účet správcu AdWords (MCC) slúži na správu AdWords účtov. Ak máte viac účtov, nebudete sa musieť neustále odhlasovať a prihlasovať do AdWords, ak sa chcete dostať do ďalšieho účtu. Vďaka MCC budete mať všetky účty pod jedným emailom. Ako si založiť MCC Prejdime na tento odkaz “Začať používať účty AdWords”. Vyplňte nasledujúce informácie. Dôležité je, […]